Monday, July 11, 2016

Kokkutuleku kokkuvõte

Minu teine Aalujate kokkutulek läks edukalt - kõige tähtsam - et lapsed jäid rahule. Laural õnnestus lahke võõrustaja abil isegi ratsutada,  väiksemad käisid hobuseid paitamas ja kanu söötmas. Aga pilte mul kokkutulekust ei ole - pole sellist fotokat, millega pilte klõpsida ja seda elamust ei olegi võimalik pildile püüda.
Minu laupäevane aiareis:
Kristeli Männituka talu - selline mõnusalt kodune. Palju ruumi, rohkelt parimas eas puid ja põõsaid, oskuslikult tekitatud vaated, hubased ehitised, kõik sellises mõnusas kompotis vürtsitatud ülirohkete kividega. Mina, kes pidevalt omale kive otsib, siis seda märkas mu silm ennekõike. Mulle meeldis see steriilsuse puudumine - oli näha, et paik on elamiseks, mitte niisama näitamiseks.
Anglesina linnaaed - mõnusalt lopsakas. Tahaks seda aeda näha mõne aasta pärast, kui ta on aia juba oma näoliseks saanud, ta on seal aias alles nii lühikest aega toimetanud, et tema unistused veel kindlasti täitunud pole - aga valgete lillede eelistus oli aias juba märgata!
Taivi linnaaed. Selle kohta ei oska isegi kommenteerida - kuidas ta küll nii suure tööga on hakkama saanud!!!! Tõeliselt liigirohke, suurte istusaladega aed. Mulle tuli miskipärast pähe kohe paralleel Riho Terase aiaga.  Nii hea meel, et see aed sai lõpuks ära nähtud!!!! Ehk oskan nüüd ka Taivile mõne lille pakkuda, kui mingi ettekujutus ta aiast saadud!
Ja siis Aalujate programmi väline külaskäik Kerti aeda. Mõnus hubane aed imetoreda perenaisega. Lapsed said hoolega jänkusid paitada, mina nägin ära kõik juba pildilt tuttavad ehitised, imetlesin toredat aeda ja loomulikult tulin koju suure portsu lilledega. Õnneks oli Kerti juurde minek planeeritud aegsasti ja teadsin ka talle midagi kaasa võtta.
minu asjapulgad kokkutulekul

kast Kertilt saadud lilledega

kokkutuleku tagastus ;) Istutades oled õnnelik! Pooled taimed on juba maas.

1 comment:

  1. Kolkaküla aed, mitte linnaaed. :) Oli kena taaskohtuda.

    ReplyDelete