Friday, April 29, 2016

Varajased tulbid

Seekord puhtalt päevikuteema.
Mulle hirmsasti meeldivad need varased tulbid. Kui tavalised tulbid veel õiepungag ei näita, on nemad täisõites. Selleks, et sügisel teaks, mis sorte otsida, püüan aiafoorumites nähtu omale kirja panna.
Omal olemas 'Johann Strauss' - õitsemist alustab ebamääraselt määrdunudkollasena. Kuid õitsemise edenedes tekivad väliskülgede erkpunased
Teine sort, mis olemas, on 'Stresa', kohe alguses on õiepung õigete värvidega - erkkollane sisu ja punased välisküljed, tänavu õis veel avanenud pole - kogu aeg on selline nupp.


Osta võiks 'Pinocchio'
 http://www.aiamaailm.ee/greigi-tulbid/1638-tulp-pinocchio.html mul meeles, et olen seda aedades näinud ja ta erineb eelmisest kahest tuntavalt.

'Showwinner'
Kahjuks hetkel ostukohta ei tea

'Ancilla'
hetkel ostukohta ei leia

'Pink dwarf'

E. Pööra loal kasutan tema pilti


Täiendan, kui veel mõne leian.


2 comments:

  1. Jah, looduslikud ja kaufmannid ongi kõige ilusamad tulbid üldse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. looduslikega olen alles lapsekingades - ainult hilistulp on kaua olnud (metstulpi ma lilleks ei loe). Tänavu mõned uued looduslikud maas, eks varsti ole tulemust näha.

      Delete