Wednesday, May 10, 2017

Priimulad

Kevade eriliseim aeg hakkab kätte jõudma. Täna läks lahti esimene kõrvikuõis. Ja täna  ronisin tuju parandamiseks käpuli peenarde  vahel ja  nuusutasin õisi. Kõrviku õite lõhn on mul üks  lemmikumaid, samuti  oli tore  avastus, et hose-in-hose priimulad ka lõhnavad päris tugevalt. Kahjuks teistepriimulate lõhn tuntav ei olnud.
Selle kurva esmaspäeva mälestuseks kattis maad ka valge  lumevaip.

esimene  kõrviku õis. nupud tumepruunid, avanenud õis seest   kollane. Numeratsiooni järgi peaks tegu olema täidisõielise isendiga. Tuleb teiste õite avanemine ära oodata. Pole mul varem õitsenud.

Barnhaveni seguseemnest ise kasvatatud hose-in-hose, neid on mul vähemalt 2 õitsemisealist ilusat taime.

seemik

seemikud

Tädi Milvilt saadud seemik

minu  Belarina Cream on alles  nii nuppus

tädi Milvi seemik

tädi Milvi seemik

helelilla hambuslehine priimula

seemik

tundmatu kollane - kõigeesimene ja väga vitaalne

pruunikaslilla seemik

piimakohvi värvi seemik

julia  priimula (sordinimi on paberites)

see vana ja levinud lilla - ei saa õiget värvi pildile

Primula rosea 'Gigas'

seemik

tumedam lilla hambuslehine priimula, kuid ikkagi mitte piisavalt tume

tundmatu, kuid seda on juba päris palju

neid kollaseid mul jagub

No comments:

Post a Comment