Sunday, April 27, 2014

27.aprill minu aias

 Valge kerapriimula, ilusa ja terve õiega.
 See peaks olema mu punane kerapriimula, kuid minu aias ta suht lillakas
 Tädi Milvilt saadud priimula seemik, kollane ja suure õiega.
 See tavaline lilla kerapriimula
 Alpi litterhein näitab ka oma esimesi õisi, sellist õitemerd nagu Taivil, annab mul veel oodata!
 Harilik lõokannus - minu aia kevadine esimene umbrohi
 Must lumeroos ikka veel pingutab õitseda!
 Harilik forsüütia on nüüd täisõites
 Üks erk kollane priimula, kõik mu kollased õitsevad palju varem kui nurmenukk.
 valge kerapriimula, miks need õied tänavu osadel nii naljakad on? kas mingi kahjustus?
 kollane, varane ja hästi hoolsalt õitsev priimula, ei ole nurmenukk
 üks suurema õiega priimulaseemikutest
punane nurmenukk

 ripsmeline linnupiim, liigis päris kindel ei ole, isa aiast nimetuna saadud
hästi madal ja kompaktne helekollane priimula

Aias peaks tegelt veel õisi olema, kuid nende eest on Sander juba hoolt kandnud. Sandril õnnestus õied ära korjata neil lilledel:
 roosa õiega kirgaslill
 harilik koerahammas
minu aia esimesed nartsissid, neid erinevaid on õnneks palju sel aastal tulemas.

1 comment: