Monday, June 15, 2015

Reedene ring 12.juunil

Piltide üles panemisega jäin natuke ajahätta, sest pidude nädal kulmineerub homme tütre 18.aastase sünnipäevaga. Ja üks poeg tuleb veel kroonusse saata. Siis saab pidudega hinge tõmmata.
Aias toimub: Iirised alustavad, middendorfi päevaliilia näitas reedel alles esimest õit. Padjandfloksid hakkavad väsima, Kõrgete püsikute seas on õied ainult mägijumikal ja anomaalsel pojengil. Reede nägin ära ka ahtalehisel sininokal, kuid pildistamiseks oli päike liiga ere ja varju tekitamiseks mul võimalust polnud.  Aia taga näitab lilla sirel väsimuse märke, kuid enelas õitseb, kuigi tänavu nirult. Kuna postitust kirjutan esmaspäeva õhtul, siis tänaseks on juba uusi üllatajaid. Ja kõige kõige suurem põhjus tants lahti lüüa - mu hostade kastis tärkab sügisene külv - ma juba enam ei lootnudki! Kuhu ma need hostad kõik istutan ;)

Aga nüüd reedesed pildid :















lillekimp mu esimesele ja kahjuks ainsale äiale, kel täitus reedel 80 eluaastat.  Teisele vanaisale saab lilli ainult kauge maa kalmistule viia.

2 comments:

  1. Parimad soovid lapsele ja emmele ka. Imeilus kimp. Ja väga kaunid iirised! :)

    ReplyDelete
  2. Kaunis kimp ja õied.
    Ereda päikesega saab väga hästi pildistada suure välguga (mu lapse avastus).

    ReplyDelete