Tuesday, July 21, 2015

Ei ühtegi õit....

Reedeti otsin ma aias õisi, kuid osad lilled on ju ka ilma ilusad, mõnel ma polegi õisi näinud. Ega nad siis sellepärast vähem ilusad pole. Oma koht on nendelgi.
roomav akakapsas 'Burgundy glow'

varemerohi 'Goldsmith' - sellel tegelikult ka ilusad õied

brunnera 'Jack frost'? õisi ei olnud, seega päris kindel pole sordis

Täpiline metsvits ´Alexander´ 

emajuurelaadne mailane


Harilik puju ´Oriental Limelight´. - kas teda tuleks pügada, et need kõrgusesse trügivad rohelised varred kogu kirjusust ei segaks?


Heleni käest saadud akakapsas

mägisibula tited

Heleni käest tulnud kivirik, kes ta täpselt on, ei tea

tähtkarvane hanerohi 'Variegata'

Heleni jagatud sinilatv??

lainjas hosta





see mu enda eriline seemik, suur, varane ja ilus õitseja.


Frances william


nimetu ängelhein

laiguline hunditubakas 'Leopard'

hatune liivatee, vot pole kordagi sel õisi näinud, kuid mõnus hallikarvane vaip

Helen, kelle ma su juurest ära vedasin? Mukdenia rossii 'Karasuba' - 
harilik lehvikleht - ilus nimi lillel!

alpi kortsleht

peaks olema siberi valdsteinia variegata, kuid kirjusid lehti näen üliharva, äkki ta ei taha üldse päikest.

bergeenia, mulle meeldib tuttavate venelaste kommentaar selliste suurte lehtedega taimede kohta - need on LOPUHII

vana punane akakapsas

väike igihali 'variegata'

laisa inimese hostad - punane kopsurohi, leht on üleni heleroheline ja karvane ja päris suur

Mrs Moon on täppidega tagasihoidlikum, nagu ühele prouale kohane.

sorti ei tea, kuid tema on juba edevam, täppe rohkem!

Sellel on valget värvi juba päris palju priisata, sorti kahjuks ei tea

helmikpööris Coral forest

helmikpööris Marvelous marble

sordinimeta helmikpöörise tita

pisipööris

aga see on hoopis kurekell

mägisibulad, hea suur sort, nime ei tea

punased mägisibulad

Kalju-kukehari 'Angelina'

Taivilt kukehari

tüse kukehari

võsu-liivsibul
mu nn heinamaal on tänavu eriti kaunid munad, murumunad

õunmünt, ta tegelt on päris ilus, kui teda kuidagi ohjeldada saaks

fasseni naistenõges

villane nõianõges





ühes hullusehoos sai see puju peenrasse lastud

fortunei kikkapuu, huvitav, valge on kuhugi kadunud



kurereha 'Samobor'

veel laisa inimese hostasid - see mu kõige esimene, õied ka valged

mesihein

helmikpööris 'Palace purple'? ise sort pakutud

mingi kivirik, varju? linna?

väga majesteetlik hosta

ega temagi alla jää


bergeenia on massina võimas

väike igihali  - ma veel mõtlen, kas jätan ta ainult suurde aeda, või leian väikeses ka koha, kus ta mind hulluks ei aja



kuidas pildistada asparit?


vana lavendel, peab noorendama hakkama


kassiurb puju - ülihea värv, kuid jälle jube invasiivne


see jälle igihali, seekord see kõikse tavalisem, siniste õitega

laudleht

kilpjas kilpleht


täpiline metsvits

5 comments:

  1. mulle meeldivadki sageli lehed rohkem kui õied :)

    ReplyDelete
  2. Tõesti värvikad lehed ja rikkalik valik. Käin neid teiste blogides vaatamas :), mul endal sobivad siia pigem roheliselehelised.

    ReplyDelete
  3. Siniladva nime peaks Taivi teadma.

    ReplyDelete