Sunday, August 23, 2015

Reedene ring 21 august

Lõpuks ometi hakkab mul aias tasapisi värve tulema - sügisesed lilled hakkavad üksteise järel õisi näitama. Üle kõige troonib muidugi veel Sullivanalt saadud roosa liilia, kuid siledalehine aster on juba ka paras värvilaik. Mu eelmise sügise lemmikaster Early blue on ka esimesed õied juba siniseks ajanud. Daaliad kõik õitsevad, sügis-heleenium ka juba alustab. Kilpkonnalill veel kinnine




minu mägisibula majandus ja üks avama kaktus

puishortensia

vana astilbede peenar

teleekia lõpetab päris põnevalt

angervaks-raudrohi

mul enamus liiliaid nimeta

isetekkeline kuldvits lõpetab täispäikeses

kipslill

metsvits Firecracker on saanud korraliku põuakahjustuse

see helmikpööris ikka õitseb väsimatult

noollehine aster

päevaliilia Bonanza

selle suve üks oodatumaid leide - täidisõieline härjasilm

Tanguutia kuldkepp

varemerohi ka päris visa õitseja

floksid alustavad

floksid


hiina astilbe Pumila

kukehari, nimeta

kurdlehise roosi hekk on üllatavalt pika õitseajaga











siledalehine aster





















tänasest päevast üks eriline pilt - mu pesamuna oma sõdurpoisist vennaga, see vanuselt teine.

2 comments:

  1. Kas kõige suurem kõige väiksemaga? nii tore, see reedene aiaring on Sul täitsa tore mõte, vahva jälgida muutumist :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. see muutuste jälgimine oligi see algne idee, saaks jälgida millal miski ja kui kaua õitseb, juba olen saanud ootamatuid üllatusi, mida varem tähelegi pole pannud.

      Delete