Saturday, August 29, 2015

Kokkutuleku järelkaja

Minul õnnestus ka esimest korda aalujate kokkutulekul käia. Minu jaoks tõeliselt tore kogemus. Huvitav, miks mul kordagi telefon kotist väljas ei käinud, et kasvõi mõnegi klõpsu teha. Seega pilte mul kokkutulekust ei ole. Vaatan hoopis teiste omi. Palju toredaid uusi ja vanu kohtumisi. Mõned näod olen juba nende aastatega selgeks saanud, lausa nii, et oskan blogi ja inimest kokku viia. Mõned tunnen ära inimesed, kuid blogisid veel kokku ei vii ja mõnedega pole saanud veel kohtuda. Jõudsin käia kahes aias, mõlemad olid väga ilusad, kuid kodusemalt tundsin ma end meie kokkutuleku organiseerija juures. Seal oli see miski olemas, mis mind aia juures võlub. Ma vist ikka olen väheke kiiksuga, kuid kokkamine köidab alati mu tähelepanu. Seega kaasa toodud toitude degusteerimine on minu jaoks alati üks põnev moment. Eve tehtud salat - no imemaitsev - pole selle peale tulnudki, et toorest kabatsokki salatisse panna. Põnevad kurgid olid tehtud ja need, kes me seal ümber laua istusime, me ei tuvastanudki, mis teistsuguse maitsetaimega need kurgid olid maitsestatud. Õnneks et ma ise rullbiskviiti ei pidanud tegema, mõlemad olid maitsvad, sõstrarull oli nii imeliselt kollane, vist kodukana munadega, teisel oli mingi imemaitsev roosa segu vahel, kohe ei osanudki arvata, mis seal oli. Minusugune, kes peab lugu iseehtud toidust, jõudsin proovida ainult koduseid šedöövreid. Kui peaks ise kunagi kokkutulekut korraldama, siis paluksin rahval grupeeruda ja pundi peale isetehtud asjad kaasa võtta. Mulle jäi mulje, et enamus poekraamist oli meie lahkudes veel kinnistes pakkides. Loomulikult pole kõik kokkajad, seda ei saagi eeldada, kuid linnukese pärast pole ka vaja poest miskit kaasa haarata. Võibolla hoopis äkki jooke, salvrätikuid, ühekordseid nõusid, vms kokkutulekul vaja minevat. Sellised mõtted mul minu vaatenurgast.
Aga nüüd kõva diskussiooni põhjustanud teema. Lillevahetus. Õigemini selle tulem. Kokkutulekult tulin koju suure portsu lilledega. osad said kohe maha, osasid poputan veel natuke pottides.
kohe said pottidesse mägisibul 'Elva' ja mingi nimetu avamaa kaktus.
Aavikuemandal olid kaasas mingid tradeskansiad siit valikust, millised, eks paistab järgmisel aastal. Ja mõned hostad sain talt ka.
Heleni tulpide segupakk maabus minu juures. Kollase hariliku püvilille mugulad..
Üks uus sügisaster, floks 'Europa', missuuri kuningakepp,valge kilpkonnalill, kare päikesesil 'Lorraine sunshine', päevaliilia 'Mileedi', üks uus karukella seemik, kribulill, kurereha 'Rosemoor', jaapani metsmagun, emajuur Gentiana gracilis, rand-seahernes.

1 comment:

  1. see isemoodi kurk võis olla minu hariliku kivimündiga tehtu :)

    ReplyDelete