Wednesday, April 1, 2015

Uued krookused

Täna aias käies avastasin, et krookused hakkavad värvi muutma ja suudan nüüd sordid tuvastada - vana pea ju unustas, kuhu ma nad istutasin. Tellitud sai Aiamaailmast järgmised sordid:
ADVANCE Õie sees kollane, seljal sinine.
Õitsemine aprillis väiksemate õitega, rikkalikumalt ja kauem suureõielistest krookustest. KULDÕIELINE KROOKUS Advance

CREAM BEAUTY Rikkaliku kreemkollase tooniga õied. Auhinnatud! KULDÕIELINE KROOKUS Cream Beauty
FIREFLY helesinine väikeseõieline erkoranžide tolmukatega.SIEBERI KROOKUS Firefly
SPRING BEAUTY Heledam ja tumedam purpur ja valge kroonlehe väliskülje keskel tume lilla triipBOTAANILINE KROOKUS Spring Beauty
TRICOLOR Purpurlilla -valge -kollane täiusliku vormiga õis. Kõrgus 10 cm.SIEBERI KROOKUS Sieberi Tricolor

Kaunis krookus ALBA sügisel õitsev - nägin õied ära
ZONATUS sügisel õitsev - seda sügisel ei näinud

Aias tuvastan hetkel järgmised uued:

kas võiks olla -kuldoieline-krookus-advance või hoopis Cream beauty, peab veel ootama.

Sieberi Tricolor, see peaks õige olema

no nii, kollast triipudega mul küll sordinimekirjas ei ole!

3 comments:

  1. Ilusad krookused, eriti see cream beauty!

    ReplyDelete
  2. krookused on väga ilusad, minu omad said eelmisel talvel kõvasti kannatada ja kahjuks paistab, et ega neile väga minu aias ei meeldi ka :( mulle ka meeldib Sinu uutest Cream Beauty kõige rohkem :)

    ReplyDelete
  3. Crocus 'Gipsy Girl', vaata kas see viimane see ei võiks olla. Mul omal ka selline , aga nime ei leidnud muud kui crocus zonatus-vöötkrookus, aga ma ei ole kindel ka see õige .

    ReplyDelete