Thursday, July 14, 2016

Astilbed

Kui kõik teised ammu juba omi astilbesid naudivad, siis mind rõõmustavad alles esimesed. Astilbede seis mu aias on naljakas - mul on neid päris palju, kuid sordinimedega on ainult paar tükki, isegi need, mis Aiamaailmast sordinimega ostsin, ei vastanud nimele. Seega naudin omi astilbesid ka ilma ilusate nimedeta.

õitsevate astilbedega jupp, taamale jäänutel õied veel lahti pole
Rakvere vana valge - lõpuks on ta siiski ilus

valge põõsas on juba päris suur

erkroosa madal - kas see on Tii mannavahu roosa
erkroosa õis lähivaates

selline heleroosa. tilluke, kuid hästi ilus

õiget värvi ma pildile ei saanud, on kreemjam

punane ja punane, kaks eri päritolu punast, mis sai ennatlikult kõrvuti istutatud, et nagunii on sama. - vasakul rakvere madalal punane, hilisem ja eelmisel aastal tulnud uus punane - ainus kõrge õitseja ja varasem kui vana punane

punase õied
omapärane valge - õisik hõre ja hästi haruline, noortel ja vanadel lehtedel tugev värvikontrast - vanad tumedad, noored heledad.

suur valge õisik
Huvitaval kombel on punane mu ainus kõrge - kas kõrged ongi hilisemad või on mul nii juhtunud.

4 comments:

  1. Minu aias on ka alles esimesed astilbed õitsemas. Aga kaunid on nad küll!

    ReplyDelete
  2. Alati kui on astilbede õitsemise aeg, ma imestan, et miks mul neid palju rohkem ei ole :) On tõesti ilusad ju

    ReplyDelete
  3. Mul neid aias juba päris palju, kuid vaid paar on tulnud sordinimega - ja enne järgmist õitsemist ma veel sotti ei saa, mis olemas, sest neid jagub mitmesse kohta, kui saan nad kõik kokku, siis saan võrrelda.

    ReplyDelete
  4. Ilusad on need mannavahulilled :)

    ReplyDelete