Saturday, July 2, 2016

Lillevahetus

Sellest on päris tükk aega möödas, kui lillevahetusele soovikirjadega minnakse (aalujatest ma siinkohal ei räägi). Üks eriline lilletooja - ja juba on mõtet üritusel käia. Ja kui see inimene veel lähedal elab - pean ikka lähiajal külla minema. Mähe vabaajakeskus korraldas täna perepäeva, ja planeeris päeva sisse mitmetunnise rohevahetuse. Mu esimene reaktsioon oli - no mida! Kes enne mitu tundi lilli on vahetanud. Pigem on ikka nii, et kes ees, see mees. Ja parimad palad kaovad hetkega. Mokalaata võib küll pärast päris kaua pidada, kuid see on juba teine üritus ;) Ja kui veel kõik kolm väiksemat last kaasas, siis on paras segadus. Seekord suur aitäh mu Laurale, kes pisemate järgi vaatas ja lubas emmel üritust nautida.
Minu erilised saadetised tulid seekord ühelt Muuga proualt - mitu nimega akakapsa sorti, mida mul ei olnud: Metallica, Black sallop' ja Rosea. Kusjuures sain ju eelmisel  aastal nii roosa kui valge, kuid mida pole seda pole, täitsa arusaamatu, need ei tohiks ju me talve karta.
Ja seekordne rohevahetus täiendas hoolega mu maitsetaimede valikut - sain kahte erinevat basiilikut, kurgirohtu ja kahte münti - sokolaadi ja kollasekirjude lehtedega.
esimest korda katsetan sellist lille nagu võõrkakar, vaatab, kas tasub mu aias kasvatada. Muhediku väärt kommentaari peale hakkasin meenutama, mida siiski koju tõin - pool sõna on vale - NÖÖPkakar oli õige asi.
Kaks korvõielist sain ka, kuid nende määramises ma tugev pole, üks meenutab alpi astrit, kuid on sinakaslilla õiega, mul vana on valge. Ja üks mis kangesti meenutab õnneheina, kuid mulle tuttav see lill pole - üle meetri kõrge ja õied väiksemad kui sel tavalisel.
ja peenrasse jõudsid kaks monardatitte, punane nimetu ja lilla 'Purple rocket'
Enne järjekordset vihmasabinat (meil sajab pea iga päev) said maha ka  eelmisest vahetusest potis olnud vinca minor 'Gertrud Jekyll' ja aalujate kullerposti saadetus - pehme kortsleht, kerakellukas 'Caroline' ja angerpist 'Flore pleno' Nüüd veel vaid dekoratiivkapsad maha ja ongi potimajandus likvideeritud.

3 comments:

  1. Võõrkakar pole lill, vaid üks jubedamaid umbrohtusid, mida küll ei tohiks aeda tuua

    ReplyDelete
  2. Sel kakral peab küll mingi muu nimi olema. :)

    ReplyDelete
  3. Just nimelt, palavusest pea segi - ja kirja sai see, mis esimesena keelel.

    ReplyDelete