Wednesday, March 11, 2015

Näpud mullased

Täna sai esimesed istutustööd tehtud. Kunagi Taivi käest saadud Alpi litterhein õitses eelmisel aastal imeilusasti ja mul õnnestus isegi seemneid saada. Külvasin need kohe potti maha ja kus hakkasid kohe idanema. Sügisel jäid pikeerimata, tegin selle töö täna ära. Taimed olid päris kobedad ja mullas seni idanemata seemned olid nüüd kevadel ka juba kasvu sisse saanud, seega veel hunnik seemneid tärkamas. Nüüd mul terve kasti täis alpi-litterheina tittesid, kellele ma need küll kaela määrin :)
Mu eelmise aasta Barnhaveni kõrvikpriimulate seemned küll tärkasid, kuid mingit kasvu edasi ei toimunud. Tundub, et nad siiski elus ja ´istutasin nad ringi - nad tõeliselt imetillud. See priimulasegu pakk, mis sel kevadel peaks elumärke näitama, veel tärkamise märke ei näita. Ootan ja loodan.

Me tänavune Barnhaveni pakk venib küll eriliselt. 20veebruaril sisse antud tellimus sai posti alles 2.märtsil, seni pole tulnud. Säilitan paki märkmed, et järgmine kord tellimust tehes saaks võrrelda.
DateDescriptionLocation
09/03/2015Your parcel is getting ready to leave the country of origin.Est platform
03/03/2015La Poste is handling your parcel. It is currently being routed.Est platform
03/03/2015Colis remis pour l'acheminement par flashage machine de triEst platform
03/03/2015La Poste is handling your parcel. It is currently being routed.Ouest platform
02/03/2015Your parcel has been dropped-off at the shipping post office.Post office Plestin les greves
02/03/2015Your parcel has been dropped-off at the shipping post office.Post office Plestin les greves
02/03/2015Your parcel has not yet been deposited at La Poste by the sender.

3 comments:

  1. Ohh - see pakkide ootamine nõuab küll pikka närvi ;) Mul oli eelmisel aastal Kanadast tellitud seemnetega selline ootus ;) Litterhein nägi väga armas netipiltidel välja, mina küll võtaksin kui võimalik. Vastu oleks pakkuda näiteks mõned Rudbeckia Cherry Brandy taimed. Mul on need ka veel pisikesed, aknalaual sirgumas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ootame siis kevadet ja vahetame!

      Delete
    2. :) jaa, ametlik kevad küll kohe käes aga soojaks minekut annab veel vist oodata...

      Delete