Friday, May 8, 2015

Aina paremaks läheb!

Aed hakkab tasapisi korda saama, kui ilm natukegi töid soosiks. Väike preili ei taha enam kärus istuda, lõputult batuudil ka ei ole nõus. Aga maa nii märg... käingi õues, preili süles. Aga seeeest on sõbrad tänavu kohe eriti tihti minu juurde sattumas. Helen käis, Taivi käis, mitu võõrast käinud, täna rõõmustas mind Airi, homme on Kertit oodata, ehk jõuab ka klassiõde mu juurest läbi, ülehomme loodan Tiina-Marit näha - elu nagu lill ju!!! Ma pean hakkama hoolega küpsetama - sõpradele saaks kooki jagada!

Aga tänane päev on olnud täis üllatusi ja toredaid tulemusi. Mu kauaoodatud pakike jõudis kohale, lilled kõik nii ilusad. Homme saan ehk peenart tegema hakata.

Aga Airi tõi mulle kitseenela, olen seda juba aastaid sügelenud. Lähen uuele ringile roniva käokingaga. Siis oli Airil veel aubrieeta, mul pole ju enam kribatki. Siis võrdleme oma kollaseid lõokannuseid. See kirju lehega metsvits, mul on talle koht, kus ta laiutama võib minna ja siis mingi kõrge igihali, vot sellest ma ei tea midagi, pean uurima hakkama.

Airi toodud lilled maas ja uued mõtted juba peas.

No comments:

Post a Comment