Wednesday, May 13, 2015

Priimulate revisjon

Tänaseks päevaks on enamus vanu nimetuid priimulaid oma õied lahti löönud. Oodata on veel ainult Barnhaveni omi. Sordinimega priimulaid on mul väga vähe. Kõik mu priimulad pole tänavu ühtviisi ilusad, mõni on uhkem, mõni tagasihoidlikum. Ees ootab suur paljundustöö - uhked on nad siis, kui neid palju koos on. Piltidele seekord nimesid ei pane. Kõrvikud ja prantslased tulevad mõni teine kord.

Seega siin nad on, mu senine kogumistöö:



Belarina cream, natuke räsitud, sest just istutasin ringi

õied muudavad värvi
blossoms change colour




valge hambuslehine
white P. denticulata

õied muudavad värvi
blossoms change colour



lilla kera
lilac P.denticulata


nimetute nurmenukulaadsete kollaste istutusala
nonamed yellow ox/cowslip like ones








mu ainus valge, eelmisel aastal saadud
my only white, flowerchange 2014

"Triinu"














mu vaieldamtult kõige pikema õievarrega priimula, istutasin ta eile ringi, eks paistab, kuidas ta järgmine kevad on.
The one, with tallest stems in my collection




primula rosea - on teine tillu veel, kuid vähemalt olemas
P.rosea - tiny, but i have it



üks mu lemmikvärve - kohvipruun.
one of my favourite colours - coffee brown


3 comments:

  1. :) Nii tore vaadata, just postitasin ise ka priimulatest ja kiitsin nende ilu ja vahvaid lehepuhmaid. See mitmekihiline kreemjas on tohutult armas, kust sellist võib leida? (laisk ikka küsib, mitte ei uuri ise asja...;) Priimulad annavad kevadel aeda tohutult värve juurde!

    ReplyDelete
    Replies
    1. see Belarina Cream on mul kunagi vahetusest saadud, sama erilise asja vastu. Müügis seda ei tohiks olla.Täidisõielisi varretuid on müügil muidu palju.

      Delete