Sunday, May 3, 2015

Täiendused

Isegi sünnipäevale minnes ei saa tühja käega koju tuldud! Sõbranna lapsel oli tähtis esimene sünna, ning asjaolude kokkusattumise tõttu sai sünnipäeva tähistatud hoopis maal, preili vanaema juures. Imeilus aed, võrratu kodu ja veel lahkem pererahvas. Seega olen nüüd nii mõnegi asja võrra rikkam. Mu koju jõudsid 3 vaarikat Polka, no ma pean ju ka selle lausa kultuseks muutunud taime ära proovima. Kaks omajuurset Läti-Leedu madalkirssi, mingi laugu, mis lõhnas hurmavalt ning mille puhul tahaks õisi näha, kuid maitse on ülihea! Siis soovinimekirjast läheb maha kõrge harilik kitsekakar, roosat hanerohtu sain ja selle madala kirju varemerohu.
 Ja nii ma siis sünnipäeval käisingi......

4 comments:

  1. Ma kohe ei mõista, miks seda `Polkat` sedasi pushitakse. Kannab ta tõepoolest varasuvest sügiseni, aga paari marja kaupa. Aga ära tuleb kõik proovida. Toredad sünnipäevad sellised :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selle Polka maania pärast tahtsingi ära proovida. Moosimari tuleb ikka õigelt vaarikalt, Polkat plaan ainult sügiseseks saagiks kasvatada, ehk siis talveks nulliga maha.

      Delete
  2. eksole, ikka tuleb üht-teist kaasa, märkamatult laausa :)

    ReplyDelete
  3. See on ju tore pidu, kust külalised kingitusi kaasa saavad :)

    ReplyDelete