Wednesday, May 11, 2016

Kodune lillevahetus.

See  üritus edukalt seljatatud, kuigi vahepeal kippusid lapsed väga ülekäte minema. Kui emmel nii kiire päev, siis lõunaune magamisest ei tulnud ju loomulikult midagi välja. Nüüd magab poja õiglase und ja väike asjapulk ei taha ikka  magama minna :)

Mille siis koju tõin: esiteks täiendasin oma murulaugu tagavarasid - kohe kõvasti, no ei lähe ta mul ilusaks.
Spetsiaalselt mulle toodi seda tavalist valget hanerohtu, roosa mul on ilus, täidisõieline ka, nüüd ka siis see tavaline.
Lähen uuele ringile sinise ülasega - võsaülane 'Mart's blue' esimene katsetus ei elanud mul miskipärast talve üle.
Paar nimetut astilbet, eks järgmisel aastal saan kogu seda astilbe kupatust grupeerima hakata, kui on näha, mis värvi, millal õitsevad ja kui kõrged.
Lõhislehise päevakübara ühekordne ja täidisõieline variant, võtsin kohe mõlemad.
Lea tõi mulle vahetuskaubaks ühe uue lumeroosi. Nüüd tuleb kähku suur peenar valmis teha ja lumeroosid ilusti grupeerida. Ehk on lootust järgmisel kevadel õisi näha.
Aga et pilte ka oleks, siis püüdsin pildile saada oma kõrvikpriimulaid. Kuna neil vanadel nimetutel on nüansierinevused nii väikesed, siis kõiki sarnaseid pildil pole.

No comments:

Post a Comment