Wednesday, June 15, 2016

Palju õnne emmele! ehk RR 15.06

Suvi on ikka varane - mitmed ema sünnipäevlilled on juba läbi ja õitsevad lilled, mis tavaliselt ema sünnipäeval veel nuppus - no kus varem on nähtud, et ema sünnipäeval hilised roosad pojengid juba õitseksid. Sirelid on selleks aastaks läbi, Aias annavad värvi õitsemise lõppjärgus floksid, roosa neitsikummel on õitepilv, mägijumikas ja middendorfi päevaliilial on hetkel veel kõrgaeg. Merikannid on praegu kaunid, kuid vajavad veel kosumist, kurerehadele mu aias ei meeldi, no ei saa ma neid ilusti õitsema, väljaarvatud too tõmmu kurereha. Mõne aasta pärast, kui mu lemmikud on natuke kosunud, siis peaks aias olema hetkel priimualte õiemäng - sieboldi priimula sordid ja nn lühterpriimulad peaks praegu uhked olema - õitsevad nad mul küll, kuid on veel liiga väikesed, et aias massi näidata.
mu enda jaapani priimula seemik, hetkel tundub, et kõik mu punased jaapani priimulad on sarnased. olenemata saamise viisist.














kes ütles, et teod varemerohu lehti eiarmasta - alumine ots on puha pitsiliseks söödud.


sieboldi priimula

jaapani priimula












üks sibullill, mille nime ei tea, lehed on kirjud ja peenikesed, õied sinised nagu preeriaküünlal, kas on preeriaküünlal mõni triibuliste lehtedega sort? 

suur igihali, vastupidiselt ootustele, talvitus aias ilusti.


üks huvitav kannike, sarvkannikese kõrval, et  justkui võiks olla seemik, kuid sarve taga ei ole, seega kes ta siis ikkagi on.

hetke lõhnapomm - näärlehine roos










eelmise aasta külvist juba õitsev jappanipriimula



natuke veel ja nelgid alustavad, ootan juba, et mis mul nüüd siiski aias olemas on.


















sieboldi priimula 'Winter dream'


Üks vähe teistmoodi pilt - selline vaade on teiselpool seda mäge, mille õhtupoolses küljes mu maja on. 




esimesed nelgiõied - nurmnelk heinamaal











No comments:

Post a Comment