Saturday, April 9, 2016

Esimene taimevahetus 2016

Tänavuse lillevahetushooaja näpud on juba mullased. Aga see vist mu senise lillevahetuse ajaloo kõige pikem reis. Elvasse. Reisi põhjus - ekskursioon Sulev Savisaare kollektsioonaeda. Sellega seoses tekis võimalus minult soovitud kõrvikpriimulad isiklikult Annele toimetada. Ja ema poolne algatus oli meid veel õe maakodu vaatama viia.
Alustangi tagant otsast. seal vanas õues oli metsistunult lumi- ja märtsikellukesi. Lumikellukesed olid vist kõik täidisõielised. Kuid neid oli seal kahte erinevat. Tavalisi on mul ka, kuid neid kolme hambaga täidisõielisi polnud ma varem näinud.
Loomulikult tõin 1 sibula endale ka.

Anne aed jättis ülihea mulje.Ta jagas mulle hunniku astilbesid, mis tema aias ei pidavat minema, sain sinise kahelehise silla, roosa mul ju on, ning täidisõielise roosa sinilille.

Savisaare juurest tulin koju kahe juno, ühe hiidkolmiklille ja amuuri adoonisega. Viimane võiks mul ka nii külvata nagu seda Savisaare aias näha sai. See oleks talle täitsa lubatud!
Ladina nimed:
Trillium chloropetalum var giganteum white
Juno magnifica 'Blue dream'
Juno 'Oriental ornament'
Ja adoonis sai valitud selline, mis juba õitsemist lõpetab, ehk võimalikult varane.
Oleksin tahtnud koerahambaid ja lõokannuseid, kuid neid tal pottides ei olnud, eks tuleb sibulaid rihtida.

2 comments:

  1. Sibulakasvatajaile on kevadine palverännak Sulevi juurde kohustuslik :)

    ReplyDelete
  2. Sulevi aias on tegelikult alati tore :) Vahva reis oli sul

    ReplyDelete